Ανοικτή επιστολή του δημάρχου Γιάννη Μαρνέρη προς τους δημότες της Νότιας Κυνουρίας Αγ...
Ανοικτή επιστολή του δημάρχου Γιάννη Μαρνέρη προς τους δημότες της Νότιας Κυνουρίας
Αγαπητοί Συμπολίτες!
Όπως πολύ καλά γνωρίζετε, στα 2½ χρόνια της διακυβέρνησης του ΔΗΜΟΥ ΝΟΤΙΑΣ ΚΥΝΟΥΡΙΑΣ από μας τους ανθρώπους της ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΙΑΣ, σε περίοδο μάλιστα πολιτικής / οικονομικής / κοινωνικής και αξιακής κρίσης - πολιτικών λιτότητας και εφαρμογής μνημονίων - οικονομικού και υπηρεσιακού στραγγαλισμού της τοπικής αυτοδιοίκησης και αγώνα επιβίωσής της, δημιουργήσαμε και λειτουργούμε με την ομόθυμη στήριξή σας το ΔΗΜΟ που συμφωνήσαμε στις δημοτικές εκλογές του Νοεμβρίου 2010. Δηλαδή:
- ΔΗΜΟ δημόσιου χαρακτήρα, νοικοκυρεμένο - βιώσιμο - αξιόπιστο και αποτελεσματικό, που οι αιρετοί του - οι υπάλληλοί του - οι συνεργάτες του - οι φορείς των πολιτών του και οι εθελοντές του δουλεύουν ως ομάδα για το μέλλον του. ΔΗΜΟ πρωταγωνιστή της δημοκρατικής ανασυγκρότησης της Πατρίδας μας
- ΔΗΜΟ μέσα στη ζωή - περιβαλλοντικά ευαίσθητο - καλά οργανωμένο - καλά σχεδιασμένο - με καλές διασυνδέσεις και καλές εξυπηρετήσεις / δίκαιες για όλους. ΔΗΜΟ κοινωνικά προστατευτικό. ΔΗΜΟ θεσμό κοινωνικής αλληλεγγύης και συνοχής
- ΔΗΜΟ που κατασκευάζει σημαντικά έργα υποδομής και προγραμματίζει την εκτέλεση συναφών με την ανάπτυξή του δράσεων και πράξεων, βασιζόμενος στις ολοκληρωμένες μελέτες του και στους άρτιους φακέλους του. ΔΗΜΟ δύναμη της παραγωγικής και αναπτυξιακής προοπτικής της Χώρας μας
- ΔΗΜΟ που στηρίζει το «επιχειρείν» και υιοθετεί τις επιλογές των νέων του
- ΔΗΜΟ φιλόξενο για τους συμπατριώτες μας της διασποράς και τους επισκέπτες μας
- ΔΗΜΟ με ταμείο
- ΔΗΜΟ «προορισμό»
- ΔΗΜΟ της συνέργειας με το Κράτος και την Περιφέρεια. ΔΗΜΟ της διαδημοτικής συνεργασίας. ΔΗΜΟ με φίλους «κεφάλαιο»
- ΔΗΜΟ για όλους εμάς
- ΔΗΜΟ για το μέλλον μας &
- ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ «ΠΑΡΝΩΝΑ Α.Ε» οργανωμένη όσο ποτέ και χρησιμότερη από ποτέ στους ο.τ.α / μετόχους της.
Όπως επίσης πολύ καλά γνωρίζετε, στην περίοδο 2014 - 2020 του νέου «ΕΣΠΑ», του μοναδικού δηλαδή χρηματοδοτικού - παραγωγικού και αναπτυξιακού εργαλείου των ΔΗΜΩΝ της ΕΛΛΑΔΑΣ, αυτό που κυρίως απαιτείται είναι η ολοκλήρωση του ΔΗΜΟΥ ΝΟΤΙΑΣ ΚΥΝΟΥΡΙΑΣ "ως Δήμου για το διηνεκές".
Για να επιτύχουμε «το Δήμο για το διηνεκές» χρειαζόμαστε στη διοίκηση του Οργανισμού μας, δίπλα στους εξειδικευμένους - τους έμπειρους και τους καταγεγραμμένους ως αυτοδιοικητικά ορθολογιστές και αποτελεσματικούς, νέους ανθρώπους. Νέους ανθρώπους με ιδιαίτερα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα, που έχουν τη θέληση και το χρόνο να υπηρετήσουν το ΔΗΜΟ με πλήρη και αποκλειστική απασχόληση. Νέους ανθρώπους με ιδιαίτερη ικανότητα στη διαχείριση της καθημερινότητας του πολίτη και στην εξυπηρέτησή της. Με ιδιαίτερη ικανότητα στη δημοτική δημιουργία - στη διαδημοτική συνεργασία - στη συνέργεια με την Περιφέρεια και το Κράτος. Με ιδιαίτερη ικανότητα στη συλλογική - συνοχική - καινοτομική και διεκδικητική δουλειά. Με ιδιαίτερα αναπτυγμένη την αίσθηση της αλληλεγγύης - της προοπτικής - της ανάπτυξης, την αίσθηση της αποδοτικής διαχείρισης του «κεφαλαίου των φίλων του ΔΗΜΟΥ μας». Νέους ανθρώπους που αγαπούν χαρακτηριστικά την κοινωνία μας - τον τόπο μας - την ιστορία μας - τον πολιτισμό μας - το φυσικό και οικιστικό ανάγλυφό μας. Νέους ανθρώπους που απαλλαγμένους από «δουλείες» και «ναρκισσισμούς» - «τάσεις δανεισμού ή υποθηκών από το μέλλον» και με όρους κοινωνικού εθελοντισμού - διαφάνειας και δημοτικής διαλεκτικής και πρακτικής πλημμυρίζουν τη ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΙΑ, κάνοντάς μας περήφανους.
Με δεδομένη την πλειοψηφία της «ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΙΑΣ» στην κοινωνία μας, πλειοψηφία που ξεπερνάει σε ποσοστό κατά πολύ το αποτέλεσμα των εκλογών του Νοεμβρίου 2010 και με το συνδυασμό μας να πλημμυρίζει από νέους ανθρώπους, ξεκινάμε για το 2020. Ξεκινάμε για το 2020 όλοι μαζί, αφήνοντας έξω μόνο αυτούς που εξακολουθούν να διακατέχονται από «δουλείες» ή «ναρκισσισμούς» ή «τάσεις δανεισμού» & «υποθηκών από το μέλλον».
Με την ευθύνη που απαιτείται λοιπόν και με το σύνθημα
{Όλοι μαζί και κάθε γενιά από το «πόστο της», για το ΔΗΜΟ της Νέας Προγραμματικής Περιόδου. Για το ΔΗΜΟ του «νέου ΕΣΠΑ». Για το ΔΗΜΟ της προοπτικής με καινοτομία και εξειδικευμένη αυτοδιοικητική πρακτική! ΄Ολοι μαζί, με όχημα τη «ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΙΑ» - το έργο της και τους στόχους της, για τον ολοκληρωμένο ΔΗΜΟ της νέας εποχής!}
αλλά και με την ευχή
«άι α πορεία νάμου»
σας ευχαριστούμε για την ιδιαίτερη εκτίμησή σας και την πρωτοφανή στήριξή σας.
20 Ιουλίου 2013
Με τιμή
ΙΩΑΝΝΗΣ Η. ΜΑΡΝΕΡΗΣ
ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΙΑΣ & ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΝΟΤΙΑΣ ΚΥΝΟΥΡΙΑΣ.



"Όλοι μαζί και κάθε γενιά από το «πόστο της»"..... Ελάτε ψηφίστε αλλά μην παίρνετε και θάρρος, εγώ ξέρω ποιο είναι το πόστο σας. Με τέτοια λογική σίγουρα θα υπάρχει κοσμοσυρροή νεολαίας στις κυριακάτικες ψηφοφορίες της συμπολιτείας (αλήθεια τι γίνεται με αυτές?)
ΑπάντησηΔιαγραφήΔήμαρχε τί θα γίνει; Κάθε μήνα η ίδια ανακοίνωση με άλλη ημερομηνία; Έλεος. Γράψε ένα ξεκάθαρο ΚΑΤΕΒΑΙΝΩ να τελειώνει το θέμα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜας δουλεύεις ή μας επεξεργάζεσαι?
ΑπάντησηΔιαγραφήΜέχρι χθες έλεγες και ξαναλεγες πως δε βάζεις και τώρα μας μιλάς για το 2020? Άρα μέχρι πρότινος μας κοροϊδευες.
Δεν μπορω να καταλάβω τον προηγούμενο συνομιλητή .Αυτο που βλέπω ειναι ότι ο μελλοντικός δήμαρχος Λεωνιδιου να κάνει ενα απλό πράγμα Δημος οικονομικά ανεξάρτητο που να μπορει να ικανοποιεί τις ανάγκες του χωρίς κρατικές επιχπρηγησεις .Αυτο ειναι το ζήτημα ολα τα υπόλοιπα τα κανουν και οι απλοί άνθρωποι
ΑπάντησηΔιαγραφήΔυστυχώς από όλα όσα είχε πεί(ή τάξει) προεκλογικά η Συμπολιτεία, ζήτημα να υλοποιείται το 10-20%. Αυτό που βλέπετε πιο πάνω είναι μια παράκαμψη και φυσικά με την τόση ένταση και το άγχος που βιώνουμε τις τελευταίες μέρες οι περισσότεροι προσπερνάμε την παλιά ανακοίνωση που είχε βγάλει η Συμπολιτεία και πάμε για άλλα, πάμε για νέους στόχους, για νέα οράματα. Είναι η πολιτική που ακολουθούν οι τράπεζες δίνοντάς σου ένα νέο δάνειο και σβήνοντας το παλιό. Είναι η πολιτική της Μέρκελ, που δανείζει την Ελλάδα και μετά μας κάνει χάρη κάνοντας κούρεμα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤην ίδια πολιτική ασπάζεται και ο Γιάννης εδώ που μαζί με τη Συμπολιτεία προσπαθούν να μας κάνουν πλύση εγκεφάλου. Η επανάληψη λένε είναι ο καλύτερος δάσκαλος (εξ ού και οι απανωτές ανακοινώσεις του ιδίου περιεχομένου).
Ο λαός όμως δεν ξεχνά φίλοι. Γιάννη ο λαός δεν ξεχνά. Και θα σας εξηγήσω γιατί δεν ξεχνά.
http://notiakynouria.blogspot.gr/2010/11/2011-2014.html
Αυτοί ήταν οι γενικοί στόχοι για την περίοδο που διανύουμε. Μπορείτε πλεόν να βγάλετε τα συμπεράσματά σας για το τί είναι ικανή η σημερινή διοίκηση να κάνει. Ποιά ήταν τα οράματά σας και με πόσα όνειρα αφήσαν το λαό της Νότιας Κυνουρίας. Το γλέντι όμως δε σταματάει εδώ. Ήδη και επειδή στο notiakynouria.blogspot.gr είχαν γραφτεί πολλά έως υπερβολικά πάρα πολλά, οι κύριοι του συνδυασμού θεώρησαν σωστό να τα ξεγράψουν μήπως και τα ξεχάσουμε κι εμείς τα πρόβατα και να κάνουν μια νέα αρχή φτιάχνοντας το http://sympoliteiadnk.gr/.
Το έργο που έχει κάνει η σημερινή διοίκηση σε σύγκριση με αυτά που είχε πεί οτί θα κάνει θέλει μελέτη και συζήτηση. Δείτε το στον παραπάνω σύνδεσμο, συγκρίνετέ το και με την νέα ανακοίνωση που βγήκε και θα επανέλθουμε για συζήτηση.
Καλή εβδομάδα έυχομαι και καλή δύναμη στο λαό μας!
ΔΗΜΟ που στηρίζει το «επιχειρείν»;
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι γιατι διώξαμε τις επαινδησεις σε αιολικά πάρκα τότε;
αφήνοντας έξω μόνο αυτούς που εξακολουθούν να διακατέχονται από «δουλείες» ή «ναρκισσισμούς» ή «τάσεις δανεισμού» & «υποθηκών από το μέλλον»!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίσαι σίγουρος οτι έχει ξεφορτωθεί τους νάρκισσους απο κοντα σου; ή τουλάχιστον απο πολυ πολυ κοντά σου; Για πρόσεξε το αυτο ή μην το γράφεις τουλάχιστον.
ΔΗΜΑΡΧΕ, ΑΛΗΘΕΙΑ, ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ;
ΑπάντησηΔιαγραφή…ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ «ΠΑΡΝΩΝΑ Α.Ε» οργανωμένη όσο ποτέ και χρησιμότερη από ποτέ στους ο.τ.α / μετόχους της….
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι Δήμαρχοι από όλη την Πελοπόννησο όπου δραστηριοποιείται ο Πάρνωνας και συμμετέχουν στη διοίκησή του, όπως και όλοι αυτοί που δημιούργησαν και στήριξαν την αναπτυξιακή επί όλα αυτά τα χρόνια, φαντάζομαι πως πρέπει τώρα δημόσια να ευχαριστήσουν τον Μαρνέρη.
Αυτά περί ναρκισσισμών τι τα θελες….
Αναρωτιέμαι ξανά κ ξανά που γράφουν αυτοί οι ανίδεοι δίχως να γνωρίζουν τι τους γίνεται, άραγε ξέρουν; Αντιστρέφω την ερώτηση λοιπόν…
ΑπάντησηΔιαγραφήΘέλετε να αγοράσετε ένα ψιλικατζίδικο κ γνωρίζετε πως χρωστάει 5 δραχμές σύμφωνα με τα δεδομένα που βγαίνουν προς τα έξω. Το παραλαμβάνετε ως διευθυντής οικονομικών κ μετά από την έρευνα που κάνατε με μετρήσιμα στοιχεία συνειδητοποιείτε πως οι υποχρεώσεις σας είναι 25!!
Εσείς το πρώτο πράγμα που κάνετε στην επιχείρησή σας είναι ανοίγματα ή τρόπους να μαζέψετε τις υποχρεώσεις σας;
Όταν παρουσίασαν τα στοιχεία λοιπόν από κάποιους(που δεν τους σύμφερε ίσως;) κατηγορήθηκε! Δηλαδή τι; Να κρύψει τι είχαν γίνει τα χρόνια πριν από αυτόν;
Να βγείτε μετά να πείτε ότι αυτός τα έκανε; Άσε δε που ήταν κ χρέος του να το κάνει, παρόλο που κάποιους ενόχλησε.
Το 1ο πράγμα λοιπόν ήταν αλλαγή σχεδιασμού, να καλύψει αρχικά τις υποχρεώσεις(όσοι θέλετε συνεχίστε να εθελοτυφλείτε, έτσι είναι τα γεγονότα!).
Ξέρετε με το πέρας της 4ετιας κ όχι ως δια μαγείας θα έχουν τελειώσει οι οικονομικές υποχρεώσεις του τέως Δήμου Λεωνιδίου. Ασήμαντο εε; Υπάρχει κ συνέχεια, από μόνο του αυτό θα ήταν μεγάλο επίτευγμα, αλλά δεν σας άφησε έτσι! Καθημερινά σας βομβαρδίζει με νέες μελέτες ή έργα που χρηματοδοτηθήκαν χωρίς να πληρώνει ο Δήμος, ένας Δήμος που είχε υποχρεώσεις κ άλλοι στη θέση μας αναλώνονται μόνο στο πως θα ξεχρεώσουν…
Είδατε πριν 3 μήνες τι έργα ανακοίνωσε που έχουν ήδη πάρει χρηματοδότηση κ ξεκίνησαν ή ξεκινούν ή κ εκεί εθελοτυφλείτε;
Σε όλα αυτά που ανακοινώνονται δεν έχετε να πείτε τίποτα εε;
Φάμπρικα, Βιολογικός, αναρριχητικό πάρκο, πλατεία Παλαιοχωρίου, ανάπλαση Κοσμά, ανάπλαση κεντρικής Οδού Τυρού, κλειστό Τυρού, λιμάνι Πλάκας(μαζί με περιφέρεια, αλλά όλοι ξέρουμε πως το κυνήγησε ο ίδιος) κ άλλα πολλά που δε θυμάμαι.
Επίσης, πόσα ακόμα που έχουν ακόμα δημιουργηθεί φάκελοι κ έχουν σταλεί για να πάρουν χρηματοδότηση κ τα έχουμε ακούσει στα δημοτικά συμβούλια.
Ακόμα κ εκεί όμως υπάρχει συνέχεια…
Μέσα στην έλλειψη χρηματοδότησης των Δήμων από το κράτος(κατά 60% σε σχέση με παλιότερα), στις οικονομικές υποχρεώσεις του τέως Δήμου Λεωνιδίου συνέβησαν πολλά αυτά τα 2,5 χρόνια με καταστροφή λιμανιού Πλάκας κ με 2 απανωτές καταστροφές για τους αγρότες στο Λάκκο;
Ξέρετε πως για την προστασία τους βγήκε πάλι κονδύλιο 200.000 περίπου για να προστατευθούν οι περιουσίες τους;
Βλέπετε, στις μέρες μας θέλει πολύ κόπο για να αντλείς άμεσα τέτοιες επιχορηγήσεις κ όμως το κατάφερε κ τελειώνει το έργο(κ αυτό) κ με δική του επιμονή άμεσα 4.000.000 για το λιμάνι.
Θέλετε κ άλλα κύριοι;
Ανατρέξτε στα επόμενα δημοτικά συμβούλια, μάθετε τα πραγματικά γεγονότα, αφήστε τις καφενειακές συζητήσεις που τα παρουσιάζει ο καθένας όπως θέλει κ δείτε τι από αυτά είναι αλήθεια...
Κ τέλος, αν αυτό δε σας φαίνεται(στα μάτια σας) μακρόπνοο έργο μέσα σε 2,5 χρόνια, τότε απλά μην τον ψηφίσετε, αλλά να λέτε τα πράγματα με το όνομά τους κ να ξέρετε τι ψηφίζετε στις επόμενες εκλογές. Μια βόλτα από δημοτικό συμβούλιο κ θα δείτε ποιοι γνωρίζουν κ ποιοι όχι...
Ααα, κ απάντηση σε ένα φίλο, δεν μπορείς να επιβάλλεις σε μια τοπική κοινωνία να υλοποιηθεί ένα έργο με το ζόρι! Η τοπική κ οι κάτοικοι των Πελετών αντιτάχθηκαν σχεδόν ομόφωνα(αν θυμάμαι καλά).
Αυτά κύριοι, εις το επανιδείν!
Μερικές παρατηρήσεις για τον 22 Ιουλίου 2013 - 7:53 μ.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφή• Η συγκέντρωση στο κλειστό ήταν πανελλήνια πρωτοτυπία, δεν είχε κανένα θεσμικό «πάτημα» και όπως αναμενόταν εξελίχθηκε σε λαϊκό δικαστήριο εναντίον του Τσιγκούνη. Αν θέλεις πραγματικά να αξιολογήσεις και να ρυθμίσεις τις οφειλές του δήμου σου με σοβαρότητα και συνέπεια, το κάνεις με τις υπηρεσίες σου, ενημερώνεις τον κόσμο με ένα δελτίο τύπου και σίγουρα δεν ακολουθείς τέτοιες λαϊκίστικες τακτικές.
• Δεν κατάλαβα ποια ήταν τα «δεδομένα που έβγαιναν προς τα έξω» όσον αφορά τις υποχρεώσεις του δήμου, που τελικά από 5 ήταν 25. Όπως επίσης κανείς μα κανείς δεν έχει καταλάβει ποιες ήταν τελικά σε αριθμούς οι πραγματικές υποχρεώσεις του Δήμου μας. Ορκωτούς λογιστές ακούμε, ισολογισμούς ακούμε, αλλά τα πορίσματα δε βλέπουμε ούτε έστω το τελικό νούμερο.
• Για τις υποχρεώσεις του τέως δήμου Τυρού και την αβάντα που έδωσε ο Κοσμάς καλό θα ήταν να λέγαμε καμιά κουβέντα.
• Για τις μελέτες και τα έργα που το 90% περνάει από τον Πάρνωνα απλά να υπενθυμίσουμε ποιοι πολεμούσαν την αναπτυξιακή, ποιοι την φέρανε στο Λεωνίδιο και ποιοι κοιτάνε τώρα να οικειοποιηθούν ακόμα και τα αποτελέσματα προγενέστερων μελετών. Ο δήμος Ν.Κ. μελετά ωριμάζει και υλοποιεί από μόνος του έργα όπως ο δρόμος του Παπαλέκα. Τόσο άρτια, τόσο γρήγορα, τόσο φθηνά. (οργανωμένος όσο ποτέ…)
• Τα τοιχία στην παραλία κατάφεραν να τα κάνουν θηλιά στο λαιμό μας και μας το παίζουν τώρα ήρωες. Τζάμπα οι μελέτες για τις οικοδομικές γραμμές και οι μελέτες για τον αιγιαλό. Αλλού βάζαν οι μελετητές τις γραμμές αλλού ο δήμος τα τοιχία (και τμηματικά και με σπασίματα αναλόγως την ιδιοκτησία). Το πρόστιμο να δω τώρα ποιος θα πληρώσει.
• Για το λιμάνι να πούμε πως ο Τατούλης έχει δηλώσει στους επαγγελματίες από το Λεωνίδιο πως το θεωρεί προσωπικό του στοίχημα. Οπότε Δήμαρχε μην το κουράζεις (εκτός αν πιστεύεις ότι ο Περιφερειάρχης το κάνει για σένα).
Υ.Γ. Πρέπει να δείχνουμε κατανόηση στους ανθρώπους που για να αγοράσουν ένα ψιλικατζίδικο το παραλαμβάνουν ως «διευθυντές οικονομικών»…
καλόοοοοο!!!!!!!!!1
ΑπάντησηΔιαγραφήΧαιρομαι ιδιαιτερα με τον φιλο 11.16 κ εχει μονο να επισυναψει 4-5 σημεια. Ειναι φανερο πως συμφωνεις σε αρκετα!
ΑπάντησηΔιαγραφή1.Το εχεις αναφερει ξανα,λες παγκοσμια πρωτοτυπια κατι που απο τους δημοκρατικους θεσμους ονομαζεται ως ΄ΛΑΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ';Χαιρει της νομιμοτητας που ανεφερες.Εκτος στους καιρους της εκρηξης της Χρυσης Αυγης νιωθεις κ εσυ υπερμαχος αυτων των αντιληψεων κ οποιαδηποτε δημοκρατικη διαδικασια σε ξενιζει! Δε φανταζομουν πως θα γινονταν τετοιες αποκαλυψεις για την οικονομικη κατασταση που ηταν στα αδυτα( μη μου πεις πως ηξερες που βρισκομασταν και συνεχιζες να τους ψηφιζεις;;Ευελπιστω οχι..)30 χρονια και απο την αγνοια(μαλλον δεν ξερουν) μας εφεραν ως εδω και εσεις να εναντιωνεστε σε αυτον που τα αποκαλυψε; Δελτιο τυπου αν εκανε σε ηλεκτρονικο ιστοτοπο οι περισσοτεροι κατοικοι δεν θα μπορουσαν να εχουν προσβαση, ΠΡΕΠΕΙ ΑΥΤΑ να τα μαθαινουν ολοι.Δεν σε ενδιαφερει πως δημιουργηθηκαν αυτες οι υποχρεωσεις;Θιγεσαι τοσο πολυ που εχω αρχισει ν'αναρωτιεμαι αν σε αφορουν κ προσωπικα αυτα.Δε συμμετεχεις στα συμβουλια..Εχει ερθει ο ορκωτος λογιστης σε συμβουλιο κ εχει παρουσιασει μερος της μελετης του,ψαξε κ μαθε.Στην αναφορα αυτη ειχε ειπωθει για ελλειμμα Λεωνιδιου,μικρο πλεονασμα Τυρου,μεγαλο αποθεματικο Κοσμα,μην λεμε οτι θελουμε.
2.Για την Αναπτυξιακη Παρνωνα που αναφερεις εχεις δικιο σε καποια σημεια,αλλα πες μου σε παρακαλω ο Μαρνερης ειχε εναντιωθει σε κατι τετοιο; Δε νομιζω να συμβαινει ετσι. Αλλωστε με την ανυπαρξια Υπηρεσιων που υπηρχε στον Τεως Δημο Λεωνιδιου( με ποιανου ευθυνη ομως;;) γνωριζε πως ο μονος τροπος βοηθειας ηταν η Αναπτυξιακη Παρνωνα. Χαιρομαι για το σχολιο σου 'Οργανωμενος οσο ποτε' και συμφωνω απολυτως μαζι σου! Κατι μου διαφευγει ομως..θες να μας πεις ποιος ηταν προεδρος τα τελευταια 2,5 χρονια που την εφτασε ως εδω;; Μηπως ο νυν Δημαρχος Μαρνερης; Χαιρομαι που συμφωνουμε!!Επειδη αναφερεις για ετοιμες μελετες που βρηκε ο Δημαρχος κ τις εκανε εργα χρηματοδοτουμενα κ συμφωνω πως 2-3 υπηρχαν απο την προηγουμενη Δημοτικη Αρχη,για ποιο λογο τοσα χρονια που ειχε τις μελετες δεν μπορουσε να προχωρησει κ να πραγματοποιησει ενα εργο αναπτυξιακο;Που κολλουσε ή μηπως να πω τι δεν ηξεραν να κανουν σωστα;
3.Νιωθεις να εχεις θηλια στο λαιμο που ολος ο Δημος προσπαθησε να σωσει τις περιουσιες των ανθρωπων στο Λακκο; Σαν να εναντιωνεσαι στην προσπαθεια που εγινε απο ολο το Δημοτικο Συμβουλιο συσσωμο για αμεση λυση του τεραστιου προβληματος,ενωπιων κ ολων των κατοικων του Λακκου. Παλι δεν ησουν εκει;Πολλες ανακριβεις πληροφοριες μαθαινεις,αν δεν ερχεσαι κ να παρακολουθεις τα κοινα απο κοντα. Κ βλεποντας τον τονο σου ειρωνικο κ καυστικο σα να ευχαριστιεσαι τα περι προστιμου, αναρωτιεμαι μηπως εισαι κ αυτος που εκανε την 'επωνυμη' καταγγελια; Παρεπιπτοντως,διακρινω ενα μπερδεμα στο μυαλο σου, άλλα τα τοιχία για την προστασια των ιδιοκτησιων κ αλλο οι μελετες για καθορισμο αιγιαλου κ προστασιας αιγιαλων!
4.Ειναι ενα εργο το λιμανι που υπαγεται στην Περιφερεια.Αλλα η επιτυχια του Μαρνερη εγκειται στο γεγονος του πως κυνηγησε το εργο να γινει πιο συντομα,να πιεσει με διαρκεις κ συνεχομενες επισκεψεις μονος αλλα κ με επαγγελματιες στην Περιφερεια..Χρηματοδοτηση πηρε ενα χρονο αφου εγινε η καταστροφη του λιμανιου..αν αφηνε το χρονο να κυλησει απο παρομοια παραδειγματα που εχουμε θα χρειαζονταν 3-4 χρονια για χρηματοδοτηση!Να ρωτησουμε επαγγελματιες να μας πουν αν 'έτρεξε' τις διαδικασιες ο Δημαρχος ή οχι;Αυτο πρεπει να εξετασουμε φιλε.
Υ.Γ Ο Δημαρχος που κατηγορεις ειναι φανερο πως ειναι ο καλυτερος γνωστης της τοπικης αυτοδιοικησης.Ενα ενα θεμα να δειτε πως ειναι οργανωμενο κ αρχειοθετημενο στα Δημοτικα Συμβουλια και θα καταλαβετε. Μπειτε στον κοπο κ κοιταξτε καλυτερα,εδω δε μιλαμε για πολιτικη αλλα για ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ!Δεν μιλαμε για κομματα,αλλα για προσωπα που δουλευουν,πως δουλευουν,τι εχουν κανει για το τοπικο καλο! 30 χρονια δεν ειδαμε πολλα αναπτυξιακα πραγματα,εγω βλεπω αρκετα μολις σε 2,5 χρονια,συνεπως συνεχιζω να στηριζω.Ο καθενας ας πραξει κατα το δοκουν!
Να μπω με καλή διάθεση και να πω ότι ο δήμαρχος έχει δίκιο σε όλα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα απαντήσει καμιά φορά σταράτα γιατί έλεγε ότι δεν θα είναι υποψήφιος εδώ και ένα χρόνο και τελικά κατεβαίνει πανηγυρικά?
Και αφού είναι τόσο πρωτοπόρος με τα έργα ανάπτυξης του τόπου ,γιατί ασχολείται με πεζά πράγματα και πάει και πιάνει συνέχεια ψηφοφόρους του και μη,και τους ζητάει την εύνοια του?
Γιατί άφησε την τόσο πετυχημένη προεδρία του πάρνωνα ,στον αντίπαλο (σύμφωνα με τις εκλογές και τα λεγόμενα του 2010) του Σαλάκο?
Δεν αρκεί όλο αυτό το τιτάνιο έργο των 2,5 χρόνων ?
Μόνος του χάνει το δίκιο του!
Παρατηρήσεων συνεχεία …
ΑπάντησηΔιαγραφή• Το ότι συμφωνώ σε αρκετά είναι δικό σου αυθαίρετο συμπέρασμα. Θα μου επιτρέψεις να κρίνω εγώ και όχι εσύ αν συμφωνώ ή όχι με κάτι.
• Για τις οικονομικές υποχρεώσεις του Δήμου, ωραία το γυρίζεις στα περί Δημοκρατικών διαδικασιών και προσπαθείς να με βαφτίσεις και Χρυσαυγήτη (άσχετο τελείως). Γνωστό το κόλπο λόγω έλλειψης επιχειρημάτων. Επί της ουσίας εσύ ο ίδιος γράφεις πως ο ορκωτός στο συμβούλιο παρουσίασε «μέρος της μελέτης του». Εμείς αυτό που ζητάμε είναι το ολοκληρωμένο, τελικό αποτέλεσμα σε νούμερα. Δεν θα γίνουμε στα γεράματα ντετέκτιβ ούτε προβλέπεται από την κειμένη νομοθεσία η υποχρεωτική παρακολούθηση των Δημοτικών συμβουλίων (με 3.000 θέματα ανά συνεδρία).
• Το Δελτίο Τύπου (όπως το λέει και λέξη) δεν βγαίνει μόνο στο διαδίκτυο…
• Για ποιες αποκαλύψεις μιλάς? Τελικά σε ποιους χρωστάγανε και ποιοι πληρώθηκαν?
• Για ποιο συμμάζεμα μιλάς? Για αυτό που για την ανακαίνιση στις τουαλέτες του Δήμου δεν έφτασαν τα 7.500€ και χρειάστηκαν άλλα 4.000€?
• Για το Τυρό και τον Κοσμά δεν λέμε ότι θέλουμε απλά όπως είπα ο Κοσμάς έδωσε αβάντα…
• Για την αναπτυξιακή ας τελειώνει το παραμύθι. Πέστε στον κόσμο πότε ο Πάρνωνας πήρε τη διαχειριστική επάρκεια για να μπορεί να τρέχει τέτοια έργα, πότε ήρθε η εταιρεία στο Λεωνίδιο, τι λέγατε για εξυγίανση και για Σαλάκους παλαιότερα. Και τέλος γιατί στην πρώτη συνάντηση μετά τις εκλογές, που είχε συγκαλέσει ο Πάρνωνας στην βιβλιοθήκη, με παρόντες όλους τους μετόχους, είχε ρωτήσει ο δήμαρχός μας αν μπορεί ο Δήμος Βόρειας Κυνουρίας να καταβάλλει εκ των υστέρων το πόσο της αύξησης του μετοχικού κεφαλαίου που δεν κατέβαλε όταν έπρεπε? (πράγμα που σημαίνει Δήμος Βόρειας Κυνουρίας μεγαλομέτοχος και άρα παραμονή της έδρας στο Άστρος)
• Για την παραλία και τα τοιχία μια από τα ίδια. Ελλείψη επιχειρημάτων το ρίχνουμε στο συναίσθημα. Ότι μάλλον ευχαριστιέμαι για το πρόστιμο, ότι μάλλον εγώ έκανα την καταγγελία σε λίγο θα ακούσω και ότι φταίω για την κακοκαιρία. Παρεμπιπτόντως να σου πω πως οι μελέτες για τον καθορισμό και των οικοδομικών γραμμών αλλά και της γραμμής αιγιαλού και παραλίας έχουν άμεση σχέση με την κατασκευή των τοίχων (για αυτό άλλωστε έπρεπε να προηγηθούν). Γιατί πρώτον δεν θα έπρεπε να γίνουν οι κατασκευές εντός της ζώνης της παραλίας (έτσι όπως ορίζεται από την αντίστοιχη γραμμή) και δεύτερον δεν θα έπρεπε να γίνουν κατασκευές πέραν των οικοδομικών τετραγώνων προς τη θάλασσα. Το πώς κατασκευάστηκαν τελικά ούτε εσείς ξέρετε, αλλά τώρα μάθατε ποιος τα έχει μπερδεμένα στο μυαλό του…
• Για το λιμάνι προσέξτε λίγο την αρτιότητα των καθαρά τεχνικών μελετών (όχι μονό την τεχνική έκθεση και τον προϋπολογισμό) για να μη βρεθούμε προ εκπλήξεων και αφήστε τα μεγάλα λόγια ότι τρέχουμε...
• Στην Ελλάδα μέχρι πρότινος ότι δήλωνες ήσουν. Τα πράγματα άλλαξαν. Αν πιστεύεις ότι είσαι «ο καλυτερος γνωστης της τοπικης αυτοδιοικησης» (ίσως και πανελλήνια??) πρέπει να το αποδεικνύεις και όχι να το φωνάζεις.
Υ.Γ. Επειδή το καταντήσαμε κοκορομαχία το σταματάω εδώ.
ΕΧΕΤΕ ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΙΟ. ΕΔΩ 30 ΧΡΟΝΙΑ ΔΕΝ ΕΙΔΑΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΜΕ ΤΣΙΓΚΟΥΝΗ, ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝΕ ΠΟΛΛΑ ΣΕ 2,5 ΧΡΟΝΙΑ. ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΔΕ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΧΑΝΟΥΜΕ ΑΛΛΟ ΧΡΟΝΟ. ΔΕ ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΑΛΛΑ 30 ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΟΝΕΙΡΕΥΟΜΑΣΤΕ. ΠΑΜΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΕ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟ ΛΥΣΙΚΑΤΟ. ΤΕΛΟΣ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜα αυτο εξηγησα,πως το αποδεικνυει με τις τοσες δυσχεριες που βρηκε κ οχι μονο τα εφερε εις περας,αλλα παραδιδει κ αναπτυξιακο εργο,αντιθετα με αυτα που θες να βλεπεις. Καλα,για τις υποχρεωσεις ο ιδιος τεως Δημαρχος τις παραδεχεται(οχι βεβαια στο ευρος που δειχνουν οι ερευνες,δεν υπηρχε πιθανοτητα αλλωστε,αλλα περιμενε και τα επισημα στοιχεια,θα στα μεταφερουν οι γνωστοι σου)πως υπαρχουν κ εσυ επιμενεις στο αντιθετο!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑβαντα ηταν ο Κοσμας,το Λεωνιδιο τι ηταν τοτε;Χαντακωμα;Κ ο Τυρος ισα βαρκα ισα πανια;Αυτα που συζηταμε για τα 2,5 χρονια Μαρνερη ουτε σε 5 της προηγουμενης δε θα τα συζητουσαμε,τι λεμε τωρα.
Τα εργα που ειχαν ανακοινωθει σε ολο τον τυπο της τοπικης κοινωνιας (διαδικτυο,εφημεριδες) εσυ δεν τα διαβασες ή εθελοτυφλεις; Αμφιβαλλω αν 2 4ετιες χρειαζοταν η παλια δημοτικη αρχη για να τα κανει ολα αυτα,τετοιο μακροπνοο σχεδιο ουτε που το φανταζονταν,γι'αυτο το ψηφιζουν ολοι οι Δημοτικοι Συμβουλοι!
Δεν καταλαβεις αφου δεν ΗΣΟΥΝ ΕΚΕΙ,στη συνεδριαση για το Λακκο!Επιχειρημα εγραψα φιλε,οι κατοικοι ζητουσαν αμεσοτατη λυση,εδω κ τωρα. Ολοι με μελετες κ τις διαδικασιες θα θελαμε,αν δεν υπηρχε προβλημα!!Τι νομιζεις,πως εισαι ο μονος λογικος ανθρωπος;Πες μας ομως ποσα χρονια θα χρειαζοταν ωστε να γινουν ολες οι διαδικασιες που ολοι θα θελαμε( μελετες κ.τ.λ) 1-2 χρονια;Γιατι,οπως πολλοι εκεινη την ημερα,δεν ηρθες να παρεις το λογο μπροστα στους κατοικους και να τους αναφερεις πως για 2 χρονια θα πρεπει να δεχονται τη θαλασσα στα σπιτια τους; Βρε ποσο ανετα επιχειρηματεις απο το καναπε του σπιτιου σου..
Οχι φιλε δε χρειαζεται να κανει 30 χρονια ο Μαρνερης,εχει ηδη κανει τοσα σε μικροτατο χρονικο διαστημα(ουτε η 1η θητεια δεν εχει τελειωσει)που σας εχει κανει να βγαζετε πυρινες γλωσσες μηπως κ χαλασετε το εργο του.Αλλα ο τροπος που εργαζεται,οι ωρες που αφιερωνει κ επιμενω οι γνωσεις που αποδεικνυει κ προκαλω ολους να ερθουν σε Δημοτικο Συμβουλιο να δουν δεν χρειαζεται επιχειρηματα αντιπαραθεσης,αλλα γεγονοτων που απλα αγνοειτε!!Ελατε λοιπον κ παρακολουθειστε με προσοχη ποιοι γνωριζουν,ποσο βαθια το γνωριζουν,τι προγραμματα υπαρχουν κ τρεχουν,ποιοι ειναι οι κωδικες κ συμφωνα με ποιες διαταξεις πρεπει να γινονται καποια εργα κ πολλα πολλα αλλα.Προκληση-προσκληση για ολους,παρακολουθειστε,μετα μιληστε ελευθερα με επιχειρηματα!
Υ.Γ Συμφωνω φιλε,κ εγω δε θελω να μπαινω σε κοκορομαχιες,απλα καποια πραγματα που ειναι ανακριβη θελω να διατυπωνονται σωστα,για αυτο κ τα επισημαινω!Δεν με πειραζει να εχεις αλλες προτιμησεις,καθε αλλο,αλλα μην παρουσιαζουμε 'παραμορφωμενη'την αληθεια, τα οσα εχουν ηδη διαδραματιστει!
Επισης,να πω και στον τελευταιο φιλο πως εγω προσωπικα χαιρομαι που ενας νεος συντοπιτης μας βαζει υποψηφιοτητα για το αξιωμα του Δημαρχου.Μακαρι κ αλλοι νεοι της περιοχης μας να εμπλακουν περισσοτερο με τα κοινα κ ευχομαι το καλυτερο δυνατο!Αλλα για τις προηγουμενες διακυβερνησεις κ με συμμαχο το χρονο,μπορουμε να κανουμε τις αξιολογησεις μας για το εργο τους! Για το νυν μη βιαζεστε,ακομα δεν τελειωσε η θητεια του,αλλα ηδη το προσημο ειναι πολυ θετικο(προσωπικα τουλαχιστον).
Το θέμα είναι να καθορίζονται και να αντιμετωπίζονται οι πραγματικές ανάγκες του τόπου.Και εξηγώ δανειζόμενος έκφραση από ποιο πάνω:
ΑπάντησηΔιαγραφήΦάμπρικα, Βιολογικός, αναρριχητικό πάρκο, πλατεία Παλαιοχωρίου, ανάπλαση Κοσμά, ανάπλαση κεντρικής Οδού Τυρού, κλειστό Τυρού, λιμάνι Πλάκας.
1.Φαμπρικα -φτιάχνεται ,χρήσιμο έργο,αλλά ελάχιστοι ντόπιοι μάστορες (μελέτη Τσιγκούνη)
2.Βιολογικός- θα φτιαχτεί τελικά? γιατί και ο Τσιγκούνης το είχε προχωρήσει αλλά πάγωσε
3.πλατεία παλαιοχωρίου-ευπρόσδεκτη αλλά θα τη χαίρονται τα αγριογούρουνα που κόβουν βόλτες το χειμώνα (μελέτη Τσιγκούνη)
4.ανάπλαση Κοσμά -με λεφτά που είχε ο πρώην δήμος
5.ανάπλαση κεντρικής οδού Τυρού-επειδή ετοιμάζετα η μελέτη ,πανηγυρίζουμε?
6.λιμάνι Πλάκας -την πρόταση χρηματοδότησης την παρουσιάζουμε επιτυχία?
7.Αναρριχητικό πάρκο:Είναι έτοιμο?
Και λέμε τώρα....
α)Με το νερό της ύδρευσης που δεν πίνεται ?
β)Με το χωροταξικό σχεδιασμό που δεν υπάρχει?
γ)Με το δρόμο Λεωνιδίου -Άστρους που είναι ο ίδιος από τότε που φτιάχτηκε ,ενώ για το Άστρος-Τρίπολη γκρεμίζονται βουνά και σηκώνονται γεφύρια?
Δεν περιμένουμε αυτά να γίνουν μέσα σε 2 χρόνια,αλλά το θέμα είναι αν έχει γίνει σχεδιασμός ώστε να πάρουν το δρόμο τους.
Για αυτό ψυχραιμία ....
Ότι γίνεται στον τόπο καλό είναι, αλλά δεν πιστεύω ότι πηγαίνει βάσει κάποιου γενικού σχεδιασμού ,αλλά με τη λογική του βουρ στον πατσά.
Παρακολουθώντας όλες αυτές τις ανώνυμες "διαφωνίες" (δεν με πειράζει βέβαια που είναι ανώνυμες) και τις επώνυμες παρουσιάσεις του Δημάρχου δεν είδα πουθενά ούτε παρουσίαση ούτε σχόλιο για την "Υγεία" όταν κοντός ψαλμός αληλούϊα, θα κλείσει το Κέντρο Υγείας,για τις απολύσεις εκπ/κών με αποτέλεσμα να κλείσουν σχολεία,για την εφορία, Λημεναρχείο, Ειρηνοδικείο,Αστυνομικό τμήμα, Πυροσβεστική,.......υπηρεσία δεν θα μείνει καμία,ο κοσμάκης θα τρέχει και δεν θα προλαβαίνει και ο λαός ίδιος και απαράλλαχτος! Ποιος θα κατέχει την "ΕΞΟΥΣΙΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοιος θα είναι Δήμαρχος αύριο σε ένα Λενιδάκι και σε μια Νότια Κυνουρία της ερήμωσης και της απαξιώσης δεν με ενδιαφέρει κύριοι!
Συνεχίστε να κρατάτε καλά την παράδοση!!
Εδώ ο κόσμος χάνεται και δεν ξέρουμε τι μας ξημερώνει αύριο και ο Μαρνέρης ευαγγελίζεται το 2020. Οι οπαδοί του καλά κάνουν και σιγοντάρουν το έργο του. Και ίσως να είναι ο πιο επιτυχημένος από νοικοκυριό, έργα, κ.λ.π.(Δεν είμαι και τόσο σίγουρος)
Όταν όμως η ζωή των πολιτών γίνεται κάθε μέρα και ένας Γολγοθάς, να είστε σίγουροι όταν γίνει το ξέσπασμα, που είναι αναπόφευκτο να γίνει θα σαρώσει τα πάντα!Και τότε όλοι εσείς θα ντρέπεστε γιατί αφήσατε τον εαυτό σας για άλλη μια φορά να σιγοντάρει την "ΕΞΟΥΣΙΑ"(θα μου πείτε συνήθεια είναι) και να βλέπετε τα πραγματικά προβλήματα που μαστίζουν την κοινωνία μας και να τα προσπερνάτε!
Είμαστε τελικά τυφλοί! Άλλωστε και οι τόσες συντάξεις αναπηρίας (τυφλών) δεν δόθηκαν τυχαία. Κάτι ήξεραν που τις μοίραζαν.
Καλημερα,προσπαθω να μεινω αμετοχος στις συζητησεις,αλλα με αυτα που γραφονται μου ειναι αδυνατον. Συμφωνω με τον παραπανω φιλο πως υπηρχαν οι μελετες Φαμπρικας κ Παλαιοχωριου.Αφου τις ειχε λοιπον και μπορουσε γιατι δεν βρηκε χρηματοδοτησεις,να τα ενταξει σε καποιο προγραμμα και να τα υλοποιησει,να πουμε πως εκανε ενα μεγαλο εργο;Δεν ηξερε αγαπητε μου να το κανει,το ειπαμε κ παραπανω,απλα πραγματα. Μια μελετη απο μονη της δε συνιστα ενα εργο,υπαρχουν τοσες διαδικασιες που επονται κ φυσικα το 'χρημα'.
ΑπάντησηΔιαγραφήΒλεπω τον φιλο πως εχει χιλιαδες αποριες για τα εργα που εχουν ηδη ανακοινωθει κ εχουν παρει χρηματοδοτηση(καποια εχουν ηδη ξεκινησει,καποια τελειωνουν,καποια ειναι στη διαδικασια διαγωνισμου) και ο κυριος βαζει ερωτηματικα αγνοωντας τα παντα!
Επισης για τα τελευταια 3 που αναφερει(υδρευση,σχεδιο και δρομο) ειναι πραγματα που ακουμε 30 χρονια κ θελουμε σε μια 3ετια να γινουν ολα! Αυτη η πρεμουρα δεν σας ειχε πιασει μεχρι που βγηκε ο Μαρνερης.Αλλα κ εδω υπαρχει απαντηση κ ειλικρινα admin για αυτο φωναζω διαρκως απο εδω. Περαστε μια βολτα απο τα Δημοτικα Συμβουλια,καλα ειναι κ τα καφενεια,αλλα να ξερουμε τι προγραμματιζεται κ να μη τα μαθαινουμε με χρονοκαθυστερηση!!Εδω κ 1,5 μηνα ο Δημαρχος ανακοινωσε σε Συμβουλιο πως πετυχε χρηματοδοτηση(μην πω παλι προσωπικη επιτυχια γιατι δεν σας αρεσει)πολλων χιλιαδων ευρω για την υδρευση Λεωνιδιου,ανεπτυξε το συλλογισμο του με ποιο τροπο θα φτασει καλυτερης ποιοτητας ποσιμου νερου στον οικισμο(με τη γνωμη ειδικου) απο τοποθεσια που εχει χτυπηθει γεωτρηση παλιοτερα,αλλα δε χρησιμοποιειται(δε θυμαμαι το ονομα της τοποθεσιας,συγνωμη)και η ερευνα του εδειξε πως εχει κ αρκετα κυβικα,αλλα κ αλλη προελευση απο το νερο που πινουμε τωρα.Εχουν προχωρησει πολυ περισσοτερο τις διαδικασιες απο οτι ξερετε ολοι που δεν παρακολουθειτε!
Ο δρομος ειχε τη δικη του ιστορια..40 χρονια για αυτο το δρομο ακουμε!Αν κ δεν ειναι εργο του Δημου,καθε Δημαρχος οφειλει να πιεσει προς ολες τις κατευθυνσεις!Και παλι ομως δεν γνωριζετε πως στη συνεδριαση με τον Περιφερειαρχη που εγινε στη Βιβλιοθηκη ανεφερε το ποσο με το Δημαρχο εχουν εργαστει για αυτο το ζωτικης σημασιας εργο?Ηδη ενα κομματι Φωκιανος-Κυπαρρισι παραδοθηκε κ τμηματικα θα επιδιωξουν `να ξεκινησουν κ αλλα.Αυτο που μπορει να κανει ο Δημαρχος το πραττει.
Τελος να πω στον τελευταιο φιλο πως εχει δικιο για την αποψηλωση των τοπικων κοινωνιων της Περιφερειας.Θυμισου μονο τι προεβλεπε ο Καλλικρατης,την ενισχυση τους και οχι την απαξιωση τους,οπως συμβαινει.Αυτο γινεται σε ολη την Επικρατεια ομως λογω της συρρικνωσης της χωρας απο την οικονομικη κριση.Αυτες ειναι Υπουργικες αποφασεις για τη μειωση των παγιων εξοδων και δεν μπορει να μην υπακουσουν σε διαταγες των Υπουργειων.Αυτο που μπορουμε να κανουμε ομως και με αρωγο το Δημαρχο που εχει διαμαρτυρηθει παντου(οπου μπορει να απευθυνθει για αυτη την κατασταση)ειναι να δειξουμε την αντιθεση μας κ τα επιχειρηματα μας.Αυτο εκανε ο δημαρχος,εδωσε δωρεαν στεγαση να μην πληρωνει το Κρατος Υπηρεσιες, κ εστω προσωρινα πετυχαμε με ολους τους κατοικους να διατηρησουμε την Εφορια και την παραμονη του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ πλεον.Γνωριζω κ πως για το Λιμενικο εχει κανει ιδια προταση στα Υπουργεια για δωρεαν χορηγηση του Δημου ακινητου.
Το βουρ στον πατσα λοιπον ηταν για αλλους,εδω εχουμε βουρ στα λεφτα που υπαρχουν εκει εξω και διεκδικουμε απο κονδυλια!Καλημερα.
Για αυτά που λέι ο 23 Ιουλίου 2013 - 2:41 μ.μ. ούτε κουβέντα...
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγώ βλέπω πως άρχισε νωρίς η προεκλογική περίοδος, με αποτέλεσμα οι αντίπαλοι του νυν Δημάρχου να προσπαθούν να μειώσουν όλα τα επιτεύγματά του, και να μεγεθύνουν τις παραλείψεις του. Και όταν πρόκειται για νέο υποψήφιο και αδοκίμαστο αυτό είναι εύκολο έργο το να κάνεις κριτική στον αντίπαλό σου. Θυμόσαστε πολύ καλά όταν ο Μαρνέρης έκανε την προεκλογική του καμπάνια προ 3 ετών ήταν κόσμιος και δεν κατηγόρησε ποτέ τον Τσιγκούνη από τα μπαλκόνια, ανάπτυξε απλά το πρόγραμμα που θα εφάρμοζε, και αυτό εκτιμήθηκε και έτσι εξελέγη Δήμαρχος. Η Ρώμη δεν κτίστηκε σε μια μέρα, και ούτε ο Τσιγκούνης είναι υπεύθυνος για όλα τα κακά του Λεωνιδίου, όπως δεν είναι για όλα τα καλά. Κάθε πρώην Δήμαρχος κάτι έκανε για τον τόπο. Ο Μαρνέρης είναι Δήμαρχος μόνο 2,5 χρόνια, μην του αποδίδεται ευθύνες για παραλείψεις δεκαετιών. Ο Μαρνέρης είναι ένας ψυχρός τεχνοκράτης που γνωρίζει πως συλλαμβάνεται μια ιδέα και πως θα την υλοποιήσει. Ο Δήμος Νότιας Κυνουρίας τον χρειάζεται σε αυτή την φάση, των κακών οικονομικών συνθηκών και η γνώμη μου είναι να τον εκμεταλλευτούμε. Αν ζούσαμε στην εποχή των παχέων αγελάδων και είχαμε έναν Δήμο με άρτιες τεχνικές, νομικές υπηρεσίες, κοινωνικές υπηρεσίες και υπαλλήλους που θα διεκπεραίωναν τις υποθέσεις του Δήμου χωρίς την παρουσία των αιρετών τότε θα μπορούσε Δήμαρχος να γίνει και ο κηπουρός μας για να χρησιμοποιήσω μια παλιά έκφραση αγαπημένη των βασιλοφρόνων. Έτσι θεωρώ τον Μαρνέρη αναγκαίο κακό. Αργότερα όταν δεν θα έχει κάτι να μας δώσει θα τον πετάξουμε εμείς οι ίδιοι σαν στημένη λεμονόκουπα, όπως κάναμε και με τον αείμνηστο Μερικάκη. Και εδώ πρέπει να αιτιολογήσω γιατί τον θεωρώ αναγκαίο κακό, γιατί όλοι εμείς οι υπόλοιποι είμαστε ανεπαρκείς, το μόνο που ξέρουμε να κάνουμε καλά είναι να κριτικάρουμε από τα blog. Εκλογές θα γίνουν σε ένα χρόνο ας αφήσουμε τα προεκλογικά πυροτεχνήματα, και εσύ Μαρνέρη γιατί εσύ άνοιξες πρώτος τη προεκλογική αυλαία, αλλά και λοιποί υποψήφιοι δουλέψτε ο καθένας από το πόστο του για το καλό του Δήμου, στο τέλος ο Λαός θα εκλέξει τον καλύτερο. Λοιπόν λιγότερα συνθήματα και πιο πολύ δουλεία, που λέει και η Αλεξίου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπράβο 24 Ιουλίου 2013 - 1:10 μ.μ. !!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕξελίσσεις την έννοια της προπαγάνδας σε επιστήμη και την έννοια της λογοκρισίας σε ζαχαρωτό.
Αξιόλογη προσπάθεια...
Αγαπητέ εξυπνάκια , μιλάει η πείρα, ήσουν αγέννητος όταν ρίξαμε τον Μερικάκη και χτυπήσαμε το κεφάλι μας. Δεν έχει να κάνει με τους δικούς σου γκαιμπελισμούς, αλλά πως δεν θα πισωγυρίσουμε. Δεν είμαι ερωτευμένος με τον Μαρνέρη, απλά τον βρίσκω «ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟ». Αυτά και την επιθετικότητα σου να την κάνεις δημιουργικότητα για το καλό του τόπου μας που σίγουρα αγαπάς, δεν υπάρχει Λεωνιδιώτης που να μην λατρεύει το Λεωνίδιο. Και δεν κατάλαβες τίποτα από το κείμενο μου. Τις κακές μας επιλογές θα τις πληρώσουμε όλοι και κυρίως τα παιδιά και τα εγγόνια μας. Δεν θα ασχοληθώ άλλο μαζί σου, έτσι και αλλιώς δεν πρόκειται να σε πείσω. Αν όμως ακούσω μια πρόταση που οι άνθρωποι που θα την υποστηρίξουν θα με πείσουν για την ρεαλιστικότητα της και την πρόθεση τους να την επιβάλλουν τότε να είσαι σίγουρος πως θα την υποστηρίξω και εγώ. Μέχρι τότε άσε με να είμαι συντηρητικός γιατί έχω ακούσει πολλά και έχουν δει πολλά τα μάτια μου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΥ.Γ. δεν ξέρω αν ήσουν αγέννητος τότε αλλά μάλλον πρέπει να ήσουν για να μην έχεις διδαχτεί τίποτα από την πρόσφατη ιστορία του τόπου μας.
Έτσι Μπράβο αποκαλύψου, βγάλε τον πραγματικό σου εαυτό 3:53.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν προκύπτει από πουθενά αν είμαι μεγάλος ή μικρός ηλικιακά, αλλά εσύ μάλλον έχεις πρόβλημα με τις μικρότερες γενιές.
Προφανώς εσύ (για να αρχίσω και εγώ τα αυθαίρετα συμπεράσματα) ανήκεις στην περίφημη γενιά του Πολυτεχνείου.
Προφανώς δεν ψήφισες ποτέ Μερικάκη και τώρα προσπαθείς με πλάγιο τρόπο να τον εξισώσεις με το Μαρνέρη (Θα θελες).
Προφανώς έχεις μελετήσει τον Γκαίμπελς γιατί ο απαξιωτικός και αλαζονικός λόγος σου, ταιριάζει απόλυτα στο στυλ του.
Προφανώς είσαι από αυτούς που λένε πως τους αρέσει η κριτική αλλά ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΕΠΙΖΗΤΑΣ ΤΗΝ ΚΟΛΑΚΕΙΑ.
24 Ιουλίου 2013 - 1:10 μ.μ. για πές μας για το προεκλογικό πρόγραμμα που είχε αναγγείλει ο Μαρνέρης. Δές τα, μελέτησέ τα ένα ένα. Δές και τι έργα γίνονται. Κάνε και την αφαίρεση στο τέλος και βγάλε τα συμπεράσματά σου.
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://notiakynouria.blogspot.gr/2010/11/2011-2014.html
Θυμήσου τα αν ξεχνάς εύκολα.
Τέλη Ιουνίου και οι ανακοινώσεις διαδέχονται η μία την άλλη.....
ΑπάντησηΔιαγραφήΞαναρωτάω-και το ξεκαθαρίζω δεν παίρνω το μέρος ούτε Μαρνέρη,ούτε Λυσίκατου-,αφού ο Μαρνέρης θεωρεί τον εαυτό του τόσο δουλευταρά και πετυχημένο (και χαλάλι του- γιατί μην μου πει κανένας πως τα σχόλια υπέρ του δεν τα γράφει ο ίδιος ή του στενού του κύκλου με τέτοιες λεπτομέρειες ανατριχιαστικές), γιατί όλο αυτό το παραμύθι εδώ και ένα χρόνο του δεν θα είμαι υποψήφιος κτλ.
Δηλαδή από τη μία αμέτρητες ανακοινώσεις περί μη υποψηφιότητας και από την άλλη αμέτρητες ανακοινώσεις για τη φοβερή προσπάθεια των 2,5 χρόνων.
Και μέσα σε όλα αυτά δεν βγήκε ΜΙΑ φορά να πει τι του έφταιξε που δεν ήθελε να είναι υποψήφιος και τι άλλαξε. Δηλαδή δεν θέλω να είμαι δήμαρχος ,αλλά είμαι τέλειος δήμαρχος.
Κατά τα άλλα θα προτιμούσα κάθε χρόνο να έχουμε εκλογές.....η προθυμία εξυπηρέτησης του πολίτη αυτό το καλοκαίρι χτυπάει κόκκινο
Ο ιδιος ο Μαρνερης ειμαι δεν εχω τι να κανω κ απανταω στα blogs.. Χαχαχχαχχαχχαχα!!!Οοσι παρακολουθουν συμβουλια τα ξερουν φιλε,μην αγχωνεσαι,ασε δε που υπαρχουν κ στο σαιτ που γραφεις σχολιο!!! Σοβαρα τωρα, επειδη ο δαιμονας του 'τυπογραφειου' ξαναχτυπησε να διορθωσω το link για το νουμερο 2 που ειχα γραψει,ειναι λαθος. Το link ειναι:
ΑπάντησηΔιαγραφή2. http://www.leonidion.gr/2013/04/blog-post_6.html#.UfEmEo2GFj0
Ολοι κανουν λαθη,ειδικα οταν χρειαζεται καποιος να παιρνει τοσες σημαντικες αποφασεις διαρκως,δεν ειπαμε πως ειναι τελειος(ουδεις αλλωστε!), αλλα αυτα που υπαρχουν με στοιχεια δειχνουν πως ειναι αξιολογος κ καταλληλος. Αλλοι εθελοτυφλουν, αλλοι τον γιουχαρουν, αλλοι δεν ξερουν, αλλοι δεν προκειτε ποτε ν'αλλαξουν προτιμησεις ο,τι κ αν κανει καποιος,αλλοι τον υποστηριζουν για την εργατικοτητα του, αλλα ας κανουν ολοι τις επιλογες τους συνειδητα,γνωριζοντας, οχι απο φημες που ακουνε,κ ας κανουν αφου που πιστευουν σωστο! Εγω τα γραφω απλα για να παρουσιαζεται ολη η αληθεια με στοιχεια.